IMG_20151017_231933

Posted by & filed under רשמים אישיים, תרבות אכילה בריאה.

שואלים אותי לא פעם ולא פעמיים איך אני כל כך רזה ואני כל הזמן עובד עם אוכל.

התשובה מאד פשוטה ” 20/80″. ברגע שתתחילו לחיות לפי הכלל של “20/80” חייכם ישתנו וישתפרו מהקצה אל הקצה.

מהי שיטת ה “20/80 “?

80 אחוז רק אוכל שמורכב מחומרי גלם טריים ולא ארוזים כמו למשל: ירקות, פירות, ירק, קמח טרי, ביצים, קייטניות, דגנים, גרעינים, אגוזים, תפוחי אדמה, פסטה טרייה, אורז מבושל עם ציר, לחם טרי שאתם מכינים לבד בבית…

20 אחוז מזון טרי לנשמה כמו למשל: בשר, עוף, דגים, גבינות אמיתיות, שוקולד, מתוקים משובחים (רצוי שהכנתם לבד), אוכל שמוזמן ממסעדה ובעיקרון כל מה שאתם מאד אוהבים ונחשב מזיק לגוף.

השיטה בונה על היותכם אנושיים וכתוצאה מכך מאד עצלנים, אם תרצו לאכול פסטה, זה אומר שתצטרכו ממש להכין אותה, לא שזה בעיה אבל זה ידרוש מכם ממש לקום מהספה ומהטלוויזיה וליהנות מהכנת פסטה משובחת. התוצאה תשכנע אתכם לקום גם בפעם הבאה ושוב להכין פסטה טרייה כמובן.

אם בא לכם משהוא מתוק אז דאגו שתמיד יהיה לכם פרי שאתם אוהבים למילוי הצורך המתוק (3 פירות מתוקים ביום).

אם בא לכם קינוח משובח, אז תתענגו על שורת שוקולד אהוב (רק פעם ביום), או קינוח אהוב במיוחד בכמות של כוס יין קטנה חד פעמית.

בא לכם חטיף? תשכחו מזה, או שתכינו לכם פרוסות לחם פריכות וצלויות עם : ריבה תוצרת בית, ממרח שוקולד, חמאה, חמאה ודבש, טחינה, ירקות צלויים או טריים, נקניק משובח (כזה שנקנה במעדנייה, רצוי תוצרת חוץ ), סלט ירקות עשיר…

רוצים קוראסון עשיר בחמאה כמו שהצרפתים עושים, אין בעיה, תכינו, בפעם הראשונה כנראה לא תצליחו, אבל בפעם השנייה זה כבר יהיה ממש קרוב למוכר, תוסיפו בפנים המון שוקולד ובפעם הראשונה והשנייה הוא יחפה כמעט על כל טעות שתעשו (כמעט) .

רוצים קולה – קולה חצי ליטר, פעם אחת בשבוע. תתרגלו לשתות מים מהברז, מומלץ להוסיף מעט לימון סחוט ולהתרגל לטעם, גם תה קר או חם מעשבים יבשים ואהובים יחליפו בקלות משקאות קלים ומזיקים.

תעשו רשימה ארוכה של התבשילים הכי אהובים עליכם ותתחילו להתאמן בהכנתם, כל פעם תשימו לב שייקח לכם פחות זמן והתוצאות ישתבחו באחריות אישית שלי, אם לא אני בא לעזרה.

הכי חשוב בשיטה היא ההבנה שאתם בונים לכם עתיד עשיר יותר ולא רק באוכל אלה בתרבות משפחתית שתעבור מאב לבן או מאימא לבת ותשאיר את חותמכם בעולם גם כשלא תהיו.

מה שיפה ופרקטי בשיטה שאני מציע לכם בחינם, היא שאפשר להתקדם בה שלב אחרי שלב, סתם.

השיטה דורשת ממך בצורה די חדה לוותר על כל המרכיבים המעובדים שהתרגלתם אליהם ולהתחיל ליהנות מאוכל מזון אמיתי לגוף, לנפש ולנשמה.

שימוש בשיטת “20/80” תקצץ לכם משמעותית את סכום הכסף שאתם מוציאים על המזון בסופר.

אתם תרזו במהירות שיא במידת הצורך ותישארו רזים ויפים בהבטחה עם אחריות אישית ממני.

שיטת ה”20/80″ דורשת ממך בשלב מתקדם לארח יותר אנשים ממה שאתם רגילים, גם כי זה כיף וגם כי זה יעלה לכם פחות ממה שאתם רגילים.

 

שתפו אותי איך הולך לכם עם השיטה

 

אסף לשר