גילגול

Posted by & filed under רשמים אישיים, תרבות אכילה בריאה.

אז תיתנו להם

אם ילדים צריכים מתוק אז למה שלא ניתן להם, ניתן להם ביום הולדת כל יום שישי וביום שבת וגם ביום ראשון כי הם רוצים ואנחנו אוהבים אותם וכך כל יום בשבוע מאותה הסיבה, כי אנחנו אוהבים אותם.

אם אתם כל כך אוהבים אותם, כדאי שתפסיקו להרעיל אותם כי זה מה שאתם עושים.

ממתק, לא מזיק כמו ההרגל לממתקים, היום יותר מפעם המבחר עצום ומפתה גם אתכם או את הילדים שבכם שאוהבים מתוק. נשמע משכנע אבל כדאי להבין שאתם מורגלים לקבל חיבה יחד עם ממתקים מקרוביכם ואפילו מעצמכם מה שהופך להרגל מזיק שבה על חשבון אוכל מזין וחשוב במיוחד להתפתחות הראשונה של ילדכם וההרגלים שיקחו איתם כצידה לדרך בכל שלבי חייהם.

הבורות היא השטח בו אפשר ליצור עסקים מצליחים מאד, בואו נפסיק את האופציה של אנשי עסקים ליצור עסקים אשר יסמכו על היותכם תמימים ובורים בנושא כל כך רגיש שהוא בריאותכם ואורח חייכם.

התעשייה מייצרת גורם תחלואה ותרופה באותה נשימה ואתם משלמים גם על גורם התחלואה וביוקר גם על “התרופה”.

מי שמייצר את התעשייה יוכל לשלוט בה.

מי שמייצר את התעשייה הוא את אתה ואני שהולכים לסופר וקונים מוצר כזה וגם אחר בלי שבאמת אנחנו צריכים אותו, זאת נקראת מגפה אשר מוסתרת היטב עם ביטויים כמו “המוצר מועיל כנגד מחלות לב רק עם אוכלים ממנו כחלק מתזונה עשירה ופעילות גופנית”.

אנחנו מגדירים את התעשייה עם צורת החיים שנבחר לחיות בה (מודעת או אדישה)

האם יש תרופה כנגד המגפה?

התרופה היא חיים מאוזנים ונורמאלים על פי תפישת הבריאות העולמית אשר קובעת כי אדם בריא הוא מי שעוסק בעבודה שגורמת לו הנאה וסיפוק, עוסק בפעילות גופנית מתונה ואוכל מזון טרי עשיר ומגוון כחלק משגרת יומו.

התרופה היא שינוי מהיר באורך חיים.

מה שיותר קשה מלשנות את מה שאנו אוכלים או עושים הוא לשנות את ההרגלים שלנו, וכשמגדירים את הגורם שצריך לתת עליו בעיקר את הדעת, יודעים לא לבזבז משאבים יקרים על מוצרים “בריאים” ומתחילים לחיות חיים ענווים מלאים בסיפוק, הנאה ותרומה.

האם אנחנו זקוקים לעזרה?

אנחנו ישראלים, עם קטן אך חזק ושורד, אנחנו בהחלט לא צריכים עזרה.

ככל שנמשיך לחיות עם הרצון לא לקבל עזרה ולחשוב שאיך שאנו חיים זה בסדר, הדרך למטה תהיה סלולה ומהירה.

אני מבקש להיות כנים עם מה שאנחנו מרגישים על הדרך שאנו חיים ולהחליט שלא מתאים לנו יותר להיות חלק מאותם אזרחים קטנים שקונים כל מה שמוכרים לנו בלי לשאול איך זה תורם לנו ואיך זה תורם לסביבה.

בהצלחה.

אם רק מילים היו יכולות לשנות.

תשימו את הלב במה שאתם עושים ומילים יהוו את הקסם לשינוי.